Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Amerikanska soldater kissar på taliban kroppar

Av Calis Calis - 12 januari 2012 19:24



Hittade en väldigt fucked up video! Några amerikanska soldater i Aghanistan kissar på några döda talibaner, hur sjukt är inte det?! Så respektlöst och dåligt stil av de! Så gör man bara inte även om det är fienden. Döda kroppar ska respekteras och tas hand om med respekt och på ett bra sätt. Soldaterna kommer i vilket fall som helst inte gräva gravar åt de. De kommer lämnas åt de plats de ligger på döda. Och nu gör de såhär? Det är bara alldeles för äckligt och dåligt stil, och ändå snackar Nato om att de vill hjälpa afganerna. På vilkett sätt hjälper man de om soldaterna gör sådana saker, rätt logiskt att folkets förtroende öka för Nato. Sedan ser de knappt någon skillnad mellan Nato styrkorna och Isaf styrkorna. Så även Isaf lär ta stryk för det där. 


Själv vill jag tjänstgöra i Aghanistan någon månad eller fler. Men tyvärr går jag ut gymnasiet samma år som alla länder drar sig ur landet, dvs 2014.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Calis Calis - 12 mars 2012 21:03

     Just nu är det huller om buller i mitt huvud. Jag har så mycket att tänka på och så mycket jag vill skriva, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra det. Jag har ingen aning om hur jag ska börja och vart jag ska börja på. Så jag skriver ned m...

Av Calis Calis - 8 mars 2012 21:00

  Respekt, kärlek och tillit är nyckeln till ett framgångsrikt förhållande!!  Att respektera varandras gränser och respektera varandra som personer!      För ett tag sedan slog tanken mig av någon konstig anledning om dagens förhållan...

Av Calis Calis - 2 mars 2012 21:04

      Nu har man hört rätt mycket om de här två länderna, Iran hotar Israel, och Israel gör något åt saken och båda två förbereder sig för ett krig. Om det nu skulle bli ett krig dvs. Iran höjer priset på oljan och västvärlden får betala mer f...

Av Calis Calis - 29 februari 2012 22:31

   Jag har tittat på Simpons ända sedan jag var liten, och jag har precis som flera miljoner andra människor i världen växt upp med serien. Även om man har sett alla avsnitt så tittar man fortfarande på de gamla som man sett på tv, och även om man ha...

Presentation

Tja! Jag är den sjuttonåriga Calis, jag delar jätte gärna med mig av det som händer i mitt liv, det som händer omkring mig och allt annat intressant som händer i ens vardag! :P Huh.. Vem har sagt att det alltid är lätt att skriva ändå om man älskar att sk

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards