Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

7 misshandlar en hjälplös kille

Av Calis Calis - 25 januari 2012 22:22




När jag först såg den här videon kunde jag verkligen inte tro mina ögon! Sju idioter slår en försvarslös kille som inte gjort de ett skit. Och youtube till låter sådana video visas, det är SJUKT! Men bra att de laddade upp de så de kunde få straff för saken. 


Medan jag såg på videon i skolan pumpade mitt hjärta verkligen andrenalin i till musklerna. Jag ville bara finnas där för killen och slå skiten ur de jävlarna som gömmer sina ansikten med sina luvor och bandanas...  


Vilka tror de är egentligen, tror de att de är coola, tuffa? Vill de kanske bevisa att de kan slåss och projicera över ilskan till en oskyldig pga de har det dålig hemma kanske? 


Varför gick de inte fram till någon som slår tillbaka? Eller till någon som är större än de själv, eller någon annan som precis släppts ut från fängelset? Istället slår de en oskyldig person som inte gjort något alls, som har precis slutat för dagen och är på väg hem från skolan. Kanske skulle han göra sina läxor, plugga inför ett prov. Eller vara med en kompis och plugga efteråt. Han hade kanske planerat något för den dagen. Olyckligtvis hände det något som han inte planerade alls! 


Sådana människor som gör illa oskyldiga människor bör få lida hur mycket som helst! Men våld löser ingenting även om man tycker och hoppas på att de ska lida. Så vill man ändå inte sjunka lika lågt som idioterna.. 


Iaf killen som inte döljer sitt ansikte heter Raymond Palomino, han blev arresterad och han kommer säkert att snitcha om de som var med och misshandlade killen. 


Fattar bara inte varför man ska göra något sådant! Och till er som bråkar och tror att ni är tuffa, så öppna ögonen och ni lär inse att ni inte är mer än en L.O.S.E.R Bara för att folk lyssnar på er och nickar och låtsas hålla med om något ni säger. Så gör de så för att inte få problem, för sådana människor hotar folk. OFC vill man inte bli slagen! 


Sedan när man förändrats så känner ingen sig trygg i er närhet och TRO mig ingen ser er som en värdig person med hög status. Ni får dålig etos och er status är så pass lågt att inte ens en som är helt utstött vill hänga med sådana som ER som bråkar och tror att ni är tuffa. Lyssnar på hip-hop i korridorerna och rappar, hotar folk osv... 


De sju killarna lär säkert få lida, och på ungdomsfängelset i Usa lär de få mycket skit. De kommer tappa få det vare sig de tappar tvålen eller EJ!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Calis Calis - 12 mars 2012 21:03

     Just nu är det huller om buller i mitt huvud. Jag har så mycket att tänka på och så mycket jag vill skriva, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra det. Jag har ingen aning om hur jag ska börja och vart jag ska börja på. Så jag skriver ned m...

Av Calis Calis - 8 mars 2012 21:00

  Respekt, kärlek och tillit är nyckeln till ett framgångsrikt förhållande!!  Att respektera varandras gränser och respektera varandra som personer!      För ett tag sedan slog tanken mig av någon konstig anledning om dagens förhållan...

Av Calis Calis - 2 mars 2012 21:04

      Nu har man hört rätt mycket om de här två länderna, Iran hotar Israel, och Israel gör något åt saken och båda två förbereder sig för ett krig. Om det nu skulle bli ett krig dvs. Iran höjer priset på oljan och västvärlden får betala mer f...

Av Calis Calis - 29 februari 2012 22:31

   Jag har tittat på Simpons ända sedan jag var liten, och jag har precis som flera miljoner andra människor i världen växt upp med serien. Även om man har sett alla avsnitt så tittar man fortfarande på de gamla som man sett på tv, och även om man ha...

Presentation

Tja! Jag är den sjuttonåriga Calis, jag delar jätte gärna med mig av det som händer i mitt liv, det som händer omkring mig och allt annat intressant som händer i ens vardag! :P Huh.. Vem har sagt att det alltid är lätt att skriva ändå om man älskar att sk

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards